Doorzoek de catalogus van je bibliotheek vanuit Smartschool

Samen met Bibnet hebben we het mogelijk gemaakt om de lokale openbare bibliotheek binnen te brengen in Smartschool. De koppeling bestaat uit een zoekmodule die de catalogus van de lokale bibliotheek uit je stad of gemeente doorzoekt: niet enkel boeken, maar ook andere actuele en kwaliteitsvolle bronnen zoals cd’s, dvd’s, kranten en tijdschriften.

Doorzoek je bib vanuit Smartschool

Deze zoekmodule is een onderdeel van De Bib op School, een initiatief van Bibnet, ondersteund door het Departement van Onderwijs en Vorming. De Bib op School wil de samenwerking tussen de bibliotheken en de scholen stimuleren.

Deze mogelijkheid is gratis beschikbaar voor alle scholen die met Smartschool werken. De betrokken Smartschoolbeheerder heeft alle instructies ontvangen om deze koppeling te activeren.

Gepubliceerd op 15 oktober 2012