Nieuw: zoek in bestanden op Intradesk

Smartschool heeft een nieuwe zoekfunctie aan boord. Hiermee zoek je niet enkel in de bestandsnaam van een document maar ook in de inhoud van de documenten. Alle bestanden die op Intradesk bewaard zijn, worden doorzocht in enkele seconden. Elk nieuw bestand dat je toevoegt, wordt onmiddellijk opgenomen in de zoekindex.

Met deze nieuwe zoekfunctie zal je in no-time de informatie vinden die je zoekt. Alle bestanden die tekst bevatten worden doorzocht, ondermeer:

• PDF’s
  • alle MS Office documenten (Word, Excel, Powerpoint)
  • alle iWork documenten (Pages, Numbers, Keynote)
  • alle Open Office documenten
  • alle andere tekstformaten (TXT, RTF …)

De zoekresultaten kunnen gesorteerd worden volgens relevantie of aanmaakdatum. Ook kan de periode waarin je wilt zoeken bepaald worden.

Deze nieuwe zoekfunctie zal beschikbaar worden vanaf maandag 22 april 2013 voor alle scholen zonder extra kostprijs!

Gepubliceerd op 18 april 2013