Lees Klasse vanaf nu in Smartschool

Vanaf dit schooljaar is Klasse een multimediaal communicatieproject over onderwijs. Om de toegang tot de online versie te verbeteren, hebben we besloten om de online variant van Klasse een vaste plek te geven in Smartschool.

Vanaf vandaag vinden alle leerkrachten en directies een link naar Klasse terug in Smartschool. Afhankelijk van het type school en hun functie zal de informatie die getoond wordt aangepast worden. De redactie van Klasse selecteert enkel berichten die relevant zijn. Voor leerlingen en hun ouders is dit aanbod niet beschikbaar in Smartschool. Zij kunnen terecht op klasse.be.

Dit is een eerste stap in onze samenwerking. Samen met Klasse onderzoeken we hoe we informatie voor professionelen in het onderwijs beter beschikbaar kunnen maken.

Klasse in Smartschool

Gepubliceerd op 23 september 2015