Gemakkelijker samenwerken met de Office-apps van Microsoft in Smartschool

Voortaan kan je Word, Excel en PowerPoint gebruiken om Office-bestanden in Smartschool te bewerken, zonder dat je hiervoor iets dient te installeren. Met één klik kan je Office-bestanden bekijken én bewerken in je browser. Werken met Office-bestanden in Smartschool wordt makkelijker dan ooit!

Wat is mogelijk?

Elk Office-bestand (Word, Excel en Powerpoint) kan vanaf nu bewerkt worden met Microsoft Office. Eén klik volstaat om het document direct te openen. Elke wijziging wordt automatisch bewaard. Gedaan met downloaden, opslaan en uploaden van bestanden …

Samenwerken aan hetzelfde bestand op hetzelfde moment

Met je collega’s hetzelfde bestand gelijktijdig bewerken: oa. in Intradesk zal het samenwerken binnen je school revolutionair veranderen!

Leerlingen die willen samenwerken aan hetzelfde verslag? Ook dat vormt geen enkel probleem. En natuurlijk verbeter je als leerkracht ingediende huistaken in de Uploadzone direct met Microsoft Office.

Gratis voor elke Smartschoolgebruiker

De integratie is automatisch beschikbaar voor elke Smartschoolgebruiker. Je hoeft zelfs niet eens aan te melden met een Microsoft-account.

Concept samenwerken