Sterke partnerships

Smartschool maakt content van educatieve uitgeverijen snel en makkelijk voor je beschikbaar. Klik door naar methodesites zonder opnieuw aanmelden, importeer lesfiches in de schoolagenda of maak gebruik van kant-en-klare jaarplannen. Er is voor ieders wat wils.

logo Uitgeverij De Boeck

Leerkrachten en leerlingen kunnen hun account van Uitgeverij De Boeck toevoegen in Smartschool. Zodra dit gebeurd is, kan er vanuit Smartschool, zonder opnieuw aan te melden, doorgeklikt worden naar de methodesites van Uitgeverij De Boeck.

Daarnaast biedt Uitgeverij De Boeck voor het secundair onderwijs de jaarplannen van verschillende methodes aan.

Logo uitgeverij die Keure

Van alle methodes van uitgeverij die Keure zijn de methodedoelen beschikbaar in de schoolagenda van Smartschool voor het basisonderwijs. Hierdoor kunnen leerkrachten in enkele klikken al deze activiteiten plannen in hun schoolagenda. Nadien kan men de activiteiten of lessen zelf nog verder aanvullen met concordanties naar leerplannen, eindtermen, materialen …

Pelckmans

Uitgeverij Pelckmans publiceert voor het basisonderwijs van methodes waaronder Quartier Étoile, telbox en Mikado alle lessen met daaraan de koppeling naar eindtermen en leerplandoelen, rechtstreeks in Smartschool.

Voor het secundair onderwijs zijn alle jaarplannen van alle methodes beschikbaar in Smartschool.

Logo uitgeverij Plantyn

Scoodle-lesfiches plan je eenvoudig in in de digitale schoolagenda zowel voor het basis- en secundair onderwijs. Dankzij de koppeling tussen de Smartschool-account en Scoodle ben je automatisch aangemeld.

Je hebt sneller toegang tot je lesfiches en alle jaarplannen van uitgeverij Plantyn op Scoodle, rechtstreeks vanuit Smartschool. In elk jaarplan legt elke leerkracht zelf nog de nodige accenten.

De VAN IN-lesdoelen voor de methodes Tijd voor Taal, Tijd voor Taal accent, Rekensprong Plus, Nieuwe Pluspunt en Éventail-junior En Action zijn beschikbaar in de digitale schoolagenda van Smartschool.

Voor het secundair onderwijs zijn de jaarplannen van verschillende methodes beschikbaar in Smartschool.

Uitgeverij Zwijsen BE biedt voor haar methode zWISo alle methodefiches, met daaraan de koppeling naar eindtermen en leerplandoelen. Het overzicht van de geplande doelen wordt automatisch opgebouwd. Deze service betekent een tijdsbesparing voor de leerkrachten en biedt een transparante kijk op de planning van de doelen.