Pelckmans publiceert doelen Mikado in Smartschool

Uitgeverij Pelckmans publiceert voor haar methode Mikado alle lessen, met daaraan de koppeling naar eindtermen en leerplandoelen, rechtstreeks in Smartschool. Mikado, een reeks voor wereldoriëntatie en muzische vorming voor het basisonderwijs, staat voor creativiteit en didactische kwaliteit. Mikado biedt een totaalpakket voor zowel de leerling als de leerkracht: boeiend lesmateriaal én een volledige didactische ondersteuning.

Mikado in Smartschool

Plan de lessen van Mikado in Smartschool

Met de integratie van deze methode in Smartschool kunnen leerkrachten in enkele klikken deze lessen en activiteiten plannen. Het overzicht van behandelde doelen wordt automatisch opgebouwd. Deze service betekent een tijdsbesparing voor de leerkrachten en biedt een transparante kijk op de planning van de doelen.

Overzicht van de geplande doelen

Duidelijk overzicht van wat je (nog niet) gepland hebt.

Het gebruik van de doelen is gratis voor alle scholen die gebruik maken van de digitale schoolagenda. Ze zijn onmiddellijk beschikbaar voor alle leerkrachten.

Voor meer inhoudelijke informatie over Mikado surft u naar de website van Uitgeverij Pelckmans.

Gepubliceerd op 19 september 2012