Nieuw: Jaarplannen van uitgevers beschikbaar in Smartschool

Verschillende educatieve uitgevers (De Boeck, Pelckmans en Van In) starten met het verspreiden van jaarplannen via Smartschool.

Leerkrachten kunnen in enkele klikken het jaarplan overnemen als basis en hierop verder werken zoals ze nu reeds doen. De koppelingen met eindtermen en leerplandoelstellingen zijn reeds aangebracht door de uitgever. Hierdoor kunnen leerkrachten opnieuw tijd en werk besparen.

Elke uitgever bepaalt zelf welke jaarplannen hij via Smartschool wilt aanbieden. Momenteel bevat het aanbod enkel jaarplannen voor het secundair onderwijs. De lijst van beschikbare methodes zal nog groeien. Indien je hier vragen over hebt, neem je best contact op met de contactpersoon bij de betrokken uitgever.

Jaarplannen van uitgevers

Gepubliceerd op 5 november 2014