Nieuw! De Smartschool App, nu ook op je Apple Watch.

Smartschool notificatie op Apple Watch

Altijd mee met je school.

De Smartschool App is nu ook beschikbaar voor je Apple Watch! Je ontvangt er alle meldingen van Smartschool op. Ook lees je de meest recente berichtjes rechtstreeks op de watch! In één oogopslag ben je weer mee met wat er leeft op school.

Nieuwe updates … ook voor Android én Windows.

Ook onze Android en Windows App kregen weer tal van verbeteringen in de laatste update. Zo werk je in de Windows App vlotter met het toetsenbord. Binnen de Android en Windows App kan je in het Leerlingvolgsysteem nu ook een volledig overzicht raadplegen van alle afwezigheden op klasniveau. Hierdoor krijg je een beter inzicht over een volledige groep leerlingen.

Handig: bij Afwezigheden wordt nu het aantal leerlingen in de klas getoond. Zo weet je nog sneller of iedereen aanwezig is in de klas. Een klein maar praktisch detail…

Zoals je merkt worden onze Apps regelmatig geüpdatet. Hou dit voorjaar de updates dus goed in het oog. Er staan er immers nog enkele gepland. Wat deze exact inhouden, verneem je in een volgend bericht.

Download in de App Store
Android-App op Google play