Onmisbare Office-invoegtoepassingen voor jouw documenten in Smartschool

In Smartschool kan je Word, Excel en PowerPoint Online gebruiken om Office-bestanden te bewerken, zonder dat je hiervoor iets extra dient te installeren. In Office Online wordt elke wijziging automatisch opgeslagen, rechtstreeks in Smartschool.

Invoegtoepassingen interface

Met de Office-invoegtoepassingen maak je jouw documenten in Smartschool nog een pak interessanter en leuker.  Het grote voordeel van deze invoegtoepassingen is dat je geen extra venster of programma dient te openen terwijl je aan het werk bent. Alles blijft zeer overzichtelijk binnen hetzelfde venster. De meeste invoegtoepassingen zijn bovendien gratis.

Om je snel op weg te helpen vind je op deze pagina onze favoriete invoegtoepassingen. Probeer ze eens uit.

Onze favorieten:

• Symbols and Characters