Mijn documenten zit in een nieuw jasje!

Mijn documenten is je persoonlijke opslagruimte in Smartschool waar je bestanden voor je school kan bewaren. Je hebt je bestanden steeds bij de hand, via de browser of de Smartschool App, ongeacht waar je bent.

Nieuwe mogelijkheden

Een moderne look
We hebben de nieuwe look van onze aanmeldpagina en startpagina verder doorgetrokken naar Mijn Documenten. Een nieuw fris, aantrekkelijk en modern jasje waardoor je nog beter al je bestanden van school kan organiseren.

Geef kleur aan mappen
Organiseer alles netjes in mappen en kies een kleur voor de herkenbaarheid. Snel, makkelijk en mooi.

Al je recente bestanden staan bij elkaar
Via ‘Recent’ kan je meteen verder werken waar je de vorige keer bent geëindigd.

Markeer veelgebruikte mappen en bestanden als favoriet
Bestanden en mappen die je vaak gebruikt markeer je als favoriet.

Herstel verwijderde bestanden vanuit de prullenmand
Per ongeluk iets verwijderd? Geen probleem! In de nieuwe prullenmand kan je verwijderde bestanden tot 30 dagen lang terugvinden en herstellen.

Mijn Documenten

Rechtstreeks online bewerken

Dankzij Microsoft Office Online maak en bewerk je documenten online, rechtstreeks in Smartschool  zonder dat je hiervoor iets dient te installeren. Met één klik kan je Office-bestanden bekijken én bewerken in je browser.

Makkelijk bestanden toevoegen

Een bestand uploaden vanaf je computer? Sleep het eenvoudig naar Smartschool. Ook bestanden uit Dropbox, Google Drive en OneDrive voeg je toe in enkele klikken.

Gepubliceerd op 18 mei 2018