ICT-praktijkdag 2012: Smartschool voor basisscholen

Op dinsdag 10 januari 2012 vindt de 20ste ICT-praktijkdag plaats te Geel. Voor het eerst richten we ons die dag tot de basisscholen. Smartschool bevat immers onderdelen die speciaal voor hen ontwikkeld werden. Op het programma staat een presentatie van praktijkvoorbeelden:

• Online samenwerken aan bestanden en verslagen
  • Leerlingvolgsysteem speciaal voor basisscholen
  • Genormeerde toetsen en observaties in Smartschool
  • Communicatie met collega’s en ouders via Smartschool
  • Rapport en puntenboekje
Primeur: digitale schoolagenda voor basisscholen

Opnieuw krijgt de ICT-praktijkdag een primeur: we tonen die dag voor het eerst de digitale schoolagenda voor basisscholen. Een uniek instrument waarmee het plannen van lessen en activiteiten erg gemakkelijk wordt. Smartschool maakt op deze manier de cirkel rond voor de basisschool en is daarmee een unieke alles-in-één toepassing.

Doelgroep en praktische info

Deze sessie is bedoeld voor basisscholen die nog niet met Smartschool werken.

Na deze sessie heeft u een goed beeld van de mogelijkheden die Smartschool voor uw basisschool biedt.

Inschrijven kan via de website van de ICT-praktijkdag. Wacht niet te lang want het aantal plaatsen is beperkt!

Gepubliceerd op 25 oktober 2011