Skore puntenboek voor leerkrachten, nu ook op je smartphone!

Je puntenboek altijd op zak

Als leerkracht beoordeel je taken, toetsen, competenties en attitudes van leerlingen in het klaslokaal, maar ook daarbuiten op het sportveld, de werkplaats, het labo of tijdens een uitstap … Voortaan voeg je resultaten toe in je puntenboek via de Smartschool App (Smartphone én tablet), waar en wanneer je maar wil. Gedaan dus met resultaten te noteren op papier om ze achteraf nog eens over te typen!

Bye bye rekenmachine

Daarnaast kan je tijdens het verbeteren van toetsen de cijfers per vraag optellen in de app. Een apart rekentoestel heb je dus niet meer nodig om het totaal te berekenen.

Pennen op bureau

Een waardevolle app voor elke leerkracht én volledig gratis

Je gebruikte de app al voor je berichten, schoolagenda, reserveringen … Met de uitbreiding van het Skore puntenboek voor leerkrachten is de Smartschool App nu echt dé must have app voor elke leerkracht.

Skore puntenboek op smartphone

Gepubliceerd op 6 september 2016