Intradesk krijgt een grote update

Op Intradesk bewaar je alle bestandenweblinks en vertrouwelijke documenten van de school samen op één veilige plaats. Je hebt ze steeds bij de hand, via de browser of de Smartschool App, ongeacht waar je bent.

Nieuwe mogelijkheden

• Recent

Werk meteen verder aan bestanden waar je onlangs mee bezig was.

• Favorieten

Vind snel veelgebruikte mappen en bestanden.

• Weblinks

Bewaar naast bestanden ook weblinks naar externe websites of documenten op Google Drive en OneDrive.

• Kleuren

Organiseer en herken mappen visueel.

• Versies en historiek

Bekijk en herstel vorige versies van bestanden.

• Zichtbaarheid mappen

Maak een map onzichtbaar om de inhoud te verbergen en geen meldingen te versturen.

• Sneltoetsen

Werk sneller via je toetsenbord.

• Vertrouwelijke mappen

Als directeur kan je een map ‘vertrouwelijk’ maken. Bijzonder handig voor het bewaren van functioneringsgesprekken, financiële gegevens of andere documenten van vertrouwelijke aard.

Intradesk

Rechtstreeks online bewerken

Dankzij Microsoft Office Online maak en bewerk je documenten online, rechtstreeks in Smartschool  zonder dat je hiervoor iets dient te installeren. Met één klik kan je Office-bestanden bekijken én bewerken in je browser.

Makkelijk bestanden toevoegen

Een bestand uploaden vanaf je computer? Sleep het eenvoudig naar Smartschool. Ook bestanden uit Dropbox, Google Drive en OneDrive voeg je toe in enkele klikken.

Gepubliceerd op 4 april 2019