Smartschool-logo en huisstijl

Op deze pagina vind je het officiële Smartschool-logo en App-icoon. Gebruik dit in eigen handleidingen, presentaties en brochures waar je het gebruik van Smartschool illustreert.

Smartschool-logo

Gebruik dit logo in handleidingen, documenten en presentaties waarin je de werking van Smartschool uitlegt. Voor presentaties is er naast de zwart/oranje versie een witte en zwarte variant voorzien. Gebruik enkel deze herkenbare varianten. Het wijzigen van de kleuren of het aanpassen van het logo zijn niet toegestaan.

Smartschool App-icoon

Gebruik dit icoon om de werking van Smartschool App te verduidelijken of om mensen te stimuleren om de App te downloaden uit de verschillende App stores. Het wijzigen van de kleuren of het aanpassen van het icoon zijn niet toegestaan.

Knop aanmelden met Smartschool
Knop aanmelden Smartschool

Smartschool-knop vanaf je website

Wanneer je een link legt vanaf je (school)website naar het Smartschool platform van je school, gebruik je best één van de knoppen die je vindt in het .zip bestand met alle grafische bestanden. We raden af om zelf een eigen knop samen te stellen. Deze knop verhoogt de herkenbaarheid en zorgt voor een vertrouwd gevoel.

Icons

Iconen van de modules

Gebruik deze iconen in handleidingen, documenten en presentaties waarin je de werking van de verschillende Smartschoolmodules uitlegt of om nieuwe modules te introduceren. De iconen zijn beschikbaar in verschillende formaten.

Zip bestand met logo's en icons

Grafische bestanden downloaden

Alle beeldelementen zijn eigendom van Smartschool en werden auteursrechtelijk beschermd. Wijzig het uiterlijk niet. Ben je niet zeker over het gebruik van deze beeldelementen binnen jouw poster, handleiding, brochure, website … of andere context, stuur dan een mailtje naar info@smartschool.be.

Zowel de naam “Smartschool” als het logo en het App-icoon zijn geregistreerde handelsmerken.