Smartschool App voor Android – Hallo!

Jullie hebben er even op moeten wachten, maar vandaag is het zo ver. De Smartschool App voor Android is beschikbaar in de Play Store.

Smartschool App voor Android

De mogelijkheden van de App op een rijtje

De eerste versie van de Smartschool App voor Android heeft volgende onderdelen aan boord:

• Startpagina – Nieuw voor mij, schoolagenda SO, taken en toetsen
  • Berichten lezen, opstellen, doorsturen, beantwoorden
  • Nieuwsberichten lezen
  • Mijn documenten – bestanden downloaden
  • Intradesk – bestanden downloaden
  • Skore puntenboekje voor leerlingen
  • Reserveringen – maken en bekijken
  • Lesroosters bekijken
  • Schoolagenda SO (Secundair Onderwijs) bekijken en invullen
  • Ondersteuning voor meerdere accounts
  • Smartschool in browser openen zonder aanmelden

We streven ernaar om de Smartschool App voor Android dezelfde mogelijkheden te geven als deze voor iPad en iPhone. Er zullen echter steeds verschillen zijn in de werking. Het is ook mogelijk dat de Apps qua mogelijkheden tijdelijk verschillen.

google_play_btn_270x55

Geschikt voor telefoons en tablets

Deze App is geschikt voor telefoons (alle modellen) en alle tablets (7″ en 10″). De App past zich aan zodat de leesbaarheid optimaal blijft.

De App kan ook verplaatst worden naar de geheugenkaart van uw toestel. Hierdoor is de App ook geschikt voor oudere toestellen met een beperkte hoeveelheid geheugen.

Voor telefoons is de minimumversie van Android 2.3 en hoger.
Voor tablets is de minimumversie van Android 4.0 en hoger.

Smartschool App Tablet

De ideale aanvulling voor onderweg

De Smartschool App is de ideale aanvulling op het gebruik van Smartschool via je browser. De onderdelen die je het meest gebruikt vind je terug in de App. De duidelijke startpagina toont je in één oogopslag wat er vandaag te doen staat. Dankzij de push notificaties mis je geen enkel bericht meer.

Op jouw maat gemaakt

Deze App is zowel ontwikkeld voor leerkrachten, leerlingen en hun ouders. Afhankelijk van je rol passen de onderdelen in deze App zich automatisch aan. Leerkrachten kunnen de schoolagenda eenvoudig invullen en ouders kunnen de resultaten van hun kinderen gemakkelijk opvolgen. Via het berichtensysteem communiceer je sneller en veiliger dan ooit te voren.

Smartschool voor Android

Gepubliceerd op 23 april 2013