Skore puntenboek op iPad voor leerkrachten. Supersnel!

Vanaf vandaag kunnen leerkrachten met de Smartschool App hun puntenboekje openen vanaf hun iPad. Resultaten toevoegen en raadplegen was nog nooit zo gemakkelijk!

Supersnel cijfers en feedback invullen

Cijfers en feedback kunnen supersnel ingevuld worden. Dankzij de duidelijke interface beheert elke leerkracht zijn puntenboek met het grootste gemak. Leerkrachten kunnen tijdens hun les de resultaten van praktijktesten, oefeningen, labo’s … onmiddellijk invullen. Extra feedback kan toegevoegd worden om het leerproces bij te sturen.

Skore puntenboek op iPad voor leerkrachten

Rapporten steeds bij de hand

Als leerkracht heb je ook de (tussentijdse) rapporten steeds bij de hand. De vakcommentaar voor het rapport kan je natuurlijk ook vanuit de App toevoegen. Nooit had je zo snel toegang tot je puntenboekje en de rapporten.

Skore puntenboek op iPad voor leerkrachten

Mogelijkheden in een notendop

• Bestaande evaluaties bekijken
  • Nieuwe evaluaties toevoegen
  • Resultaten ingeven (enkel cijfers, geen waarderingen)
  • Evaluatiecommentaar toevoegen
  • Ondersteuning voor klassen, groepen en lesgroepen
  • Werken met formules
  • Eigenschappen van een evaluatie wijzigen
  • Rapporten bekijken
  • Vakcommentaar toevoegen aan een rapport
  • Je planlast opnieuw verminderen

Beschikbaar in de App Store

Het puntenboekje van Skore voor leerkrachten is momenteel enkel beschikbaar via de Smartschool App voor de iPad. Heb je onze App reeds geïnstalleerd op je iPad? Update hem dan via de App Store en het puntenboek zal verschijnen in het menu. Je Smartschoolbeheerder hoeft geen extra instellingen te maken om dit te activeren.

App Store

Gepubliceerd op 15 mei 2015