500 educatieve animaties gratis op proef

eduMedia is een databank van meer dan 500 wetenschappelijke animaties. Alle scholen die met Smartschool werken kunnen tot de herfstvakantie gratis gebruik maken van dit lesmateriaal.

Hoe kan je gebruik maken van dit aanbod?

1. Je Smartschoolbeheerder dient een speciale actiecode in te vullen op de licentiepagina in Smartschool. Hij heeft hierover een bericht gekregen en zou op de hoogte moeten zijn.
  2. Zodra dit gebeurd is, kan je via het eduMedia-icoontje in de teksteditor de databank openen en animaties invoegen.

Voeg eduMedia fragmenten toe via de editor

Hoe kunnen we de proefperiode verlengen?

Ben je overtuigd van de meerwaarde van dit lesmateriaal dan kan je een abonnement aanvragen. Alle scholen die met Smartschool werken krijgen 25% korting!

Waar vind ik een overzicht van het aanbod aan animaties?

De website van eduMedia bevat het volledige overzicht. Elk fragment kan gedurende 30 seconden bekeken worden.

Gepubliceerd op 5 oktober 2010