Uitgeverij Zwijsen BE publiceert doelen zWISo in Smartschool

Uitgeverij Zwijsen BE publiceert voor haar methode zWISo alle methodefiches, met daaraan de koppeling naar eindtermen en leerplandoelen, rechtstreeks in Smartschool.  Met de integratie van deze methode in Smartschool kunnen leerkrachten in enkele klikken deze lessen en activiteiten plannen.

Over deze methode: “zWISo legt de nadruk op inzicht en leerplezier in de rekenles en is in alle opzichten vernieuwend. Zowel het didactisch concept als de werkvormen zijn anders dan in andere methoden.” aldus uitgeverij Zwijsen BE.

Plan de lessen van zWISo in Smartschool

Het overzicht van de geplande doelen wordt automatisch opgebouwd. Deze service betekent een tijdsbesparing voor de leerkrachten en biedt een transparante kijk op de planning van de doelen.

Overzicht zWISo in Smartschool

Duidelijk overzicht van wat je (nog niet) gepland hebt

Het gebruik van de methodefiches is gratis voor alle scholen. Ze zijn onmiddellijk beschikbaar voor alle leerkrachten die gebruik maken van de digitale schoolagenda.

Op www.zWISo.be vindt u meer informatie over deze methode.

Zwijsen BE

Gepubliceerd op 3 april 2014