De Smartschool App is gratis – voor altijd!

Hierdoor heeft iedereen met een smartphone of tablet snel toegang tot Smartschool. We nemen daarom voorgoed de drempel van een paar euro’s weg. Smartschool maakt onderwijs opnieuw een stukje goedkoper voor iedereen.

Op deze pagina lees je alles over de mogelijkheden van de Smartschool App.

Nu ook beschikbaar voor Windows

Ook voor Windows is er een aparte Smartschool App. De look en feel van Windows werd volledig doorgetrokken binnen de Smartschool App. Windows-gebruikers zullen zich onmiddellijk thuis voelen. Je favoriete modules kan je zelfs rechtstreeks vastpinnen aan het startmenu – handig!

De Windows App bevat momenteel de meest gebruikte mobiele modules. Andere modules volgen in de loop van de komende maanden. Deze App werd ontwikkeld voor Windows phone en voor tablets of laptops met Windows 8.1. De Apps voor alle drie de platformen (Apple, Android, Windows) zullen gelijkaardig worden.

Wat zeggen gebruikers over onze Smartschool App?

De App is zowel handig voor leerkrachten, leerlingen als ouders. Enkele reacties op een rijtje:

Bijzonder handig! Je hoeft niet meer aan te melden om je berichten te lezen.

Ik heb mijn schoolagenda altijd up-to-date bij de hand. Zo weet ik steeds wat ik te doen heb.

Onze school heeft al massa’s papier bespaard dankzij Smartschool. Ook deze App draagt daar opnieuw aan bij.

Als ouder kan ik mijn kinderen perfect volgen. Echt wel een “must have” anno 2015.

De Smartschool App wordt actief ontwikkeld en krijgt regelmatig updates.

Dank aan al diegenen die eerder de App kochten

Aan al diegenen die eerder onze App aangekocht hebben zeggen we: Dank u!
Jullie hebben het mee mogelijk gemaakt dat we vandaag deze stap kunnen zetten.

Download de Smartschool App op al je toestellen

Gepubliceerd op 4 februari 2015