Nieuw: meldingen in Smartschool

Er is een nieuwe manier om op de hoogte te blijven van nieuwigheden in Smartschool. Naast pushnotificaties en e-mails kan je er ook voor kiezen om een melding op je scherm te tonen wanneer er iets nieuws voor je is.

Als je niet aangemeld bent verzamelt Smartschool alle nieuwigheden in een lijst. De volgende keer als je aanmeldt roep je de lijst met één klik op.

Geen meldingen tijdens de les

Wil je liever geen meldingen zien op je scherm tijdens de les? Dat kan! Je kan aangeven dat je tijdelijk niet gestoord wil worden. Zo voorkom je dat meldingen onbedoeld via de beamer geprojecteerd worden.

Zet alle meldingen naar je hand

In de instellingen bepaal je waarvan en op welke manier je op de hoogte wil blijven. Via Meldingen in de browser komen alle nieuwigheden samen in een nieuwe lijst in Smartschool. Heb je de gratis Smartschool App geïnstalleerd, dan kan je deze meldingen ook op je smartphone of tablet ontvangen. Verkies je liever een gewone mail? Dat kan uiteraard ook. Aan jou de keuze.

Browser Smartphone Mail

Beperk dubbele meldingen

Smartschool weet perfect wanneer je online bent. Dankzij de slimme optie ‘Beperk berichtgeving‘  zal smartschool geen mails versturen en geen pushnotificaties tonen wanneer je bent aangemeld in de browser. Zodra je terug afmeldt word je terug op de hoogte gehouden.

Op deze manier ben je altijd mee met je school!

Berichtgeving illustratie

Gepubliceerd op 20 april 2015