Smartschool App gratis op 1 september 2014

Met de start van het nieuwe schooljaar bieden we de Smartschool App één dag gratis* aan. Op maandag 1 september 2014 kan je de Smartschool App zonder kostprijs downloaden uit de App Store.

Dankzij deze actie kunnen alle leerlingen, ouders en leerkrachten onze App gratis installeren op hun toestellen. Op die manier draagt Smartschool haar steentje bij tot het verlagen van de schoolrekening bij de start van het schooljaar.

Smartschool App

Wees er snel bij en vertel het voort, want deze actie loopt énkel op maandag 1 september 2014.

App Store

*Opgelet: deze actie is énkel geldig voor Apple-toestellen. De Google Play Store ondersteunt helaas geen “gratis campagnes” waardoor we dit jammer genoeg niet kunnen aanbieden. Op 1 september 2014 zal de Smartschool App voor Android 0,5 EUR kosten, dit is de minimumprijs die door Google wordt opgelegd.

Play Store

Gepubliceerd op 31 augustus 2014