Een snelle oplossing voor elk probleem op school

Helpdesk in Smartschool is de plaats waar je problemen meldt, klusjes opgeeft of aanvragen tot fietsvergoeding, busvervoer … indient. Hiermee heb je een professionele tool in handen en bied je snel een oplossing voor elk probleem.

Nieuwe mogelijkheden

Tablets, lokalen, klusjes …
Beheer alle items van school waarvoor je problemen wil laten melden of waarvoor je aanvragen wil laten indienen. Voorzie ze van mooie en duidelijke iconen.

Handige filters
Organiseer automatisch je tickets met filters zodat iedereen een duidelijk, actueel overzicht heeft. Problemen die blijven aanslepen zijn verleden tijd.

Verfijnd rechtenbeheer
Kies wie voor welke items iets kan melden en wie voor deze items verantwoordelijk is.

Werk samen
Werk samen op je campus of met andere Smartschoolplatformen. Verzamel alle problemen en vragen op één centrale plaats.

Antwoord snel
Hergebruik veelgebruikte, wederkerende antwoorden zodat je met één klik een passend antwoord kan geven.

Behoud het overzicht
Bekijk alle acties op een ticket in de historiek. Zo zijn jij en je collega’s altijd op de hoogte.

Smartschool App
Merk je onderweg iets op? Meld het ter plekke met je mobiel toestel! Snel en handig!

Smartschool Helpdesk

Gepubliceerd op 19 juni 2018