Planner voor basisonderwijs in de App

Je planning voortaan altijd bij de hand!

Planner op tablet

Het is zo ver! Planner is beschikbaar in de Smartschool App. Voortaan heb je je planning altijd bij de hand, waar je ook bent!

Je kan lessen eenvoudig bekijken en bewerken op je smartphone of tablet (iOS en Android).

Met Planner in de Smartschool App kan je …

• de volledige planning bekijken van activiteiten, routines, lesfiches, opdrachten, lesvrije dagen, schoolactiviteiten en verjaardagen
  • alle details van een les bekijken en bewerken (behalve het bewerken van doelen)
  • een mooi weekoverzicht opvragen op de tablet
  • … en weldra ook afspraken plannen

We zijn ervan overtuigd dat de toevoeging van Planner in de app een bijzonder grote meerwaarde is in de gereedschapskist van elke onderwijsprofessional. Planner is een bijzonder handige tool, waarmee we sterk inzetten op de transformatie van het onderwijs.

Wat zeggen leerkrachten over Planner in de app?

Leerkrachten die meewerkten aan deze update vertellen ons dat Planner in de app vlot werkt, er vertrouwd uitziet en dat het vooral heel handig is om lesfiches en activiteiten snel nog even te raadplegen of kleine wijzigingen te maken.

Ook jouw feedback is steeds welkom om Planner nóg beter te maken. We horen graag van je.

Bekijk alle details van je lessen of maak kleine wijzigingen

Gepubliceerd op 19 januari 2022