Schoolrekeningen voortaan snel betaald

Smartschool, Informat en Twikey ontzorgen scholen en ouders

Smartschool, Informat en Twikey slaan de handen in elkaar en gaan een stap verder in het vereenvoudigen van het betaalproces van schoolrekeningen. Vanaf vandaag is het mogelijk om vanuit Smartschool rekeningen aan te bieden en te betalen. Er kan ook online een domiciliëringsmandaat ondertekend worden zodat toekomstige facturen via domiciliëring worden geïnd.

Scholen kunnen schoolrekeningen met een betaaluitnodiging vanuit Twikey verdelen via Smartschool. Dit biedt een alternatief voor de standaard berichtgeving via e-mail vanuit Informat. Voor scholen reduceert deze nieuwe feature administratieve kosten terwijl ouders genieten van meer gebruiksgemak en hoger betaalcomfort. Voor meer info omtrent deze functie en de activering ervan kan je terecht bij Twikey.

Informat Smartschool en Twikey
Informat