Smartschool Planner

Klaar voor de klas van morgen … samen met Smartschool

Planner als lesagenda

Lessen voorbereiden en organiseren wordt gemakkelijker dan ooit. Samen met je collega’s plan je bovendien flexibel tot op het niveau van de individuele leerling. Voor het kleuteronderwijs kan je ook met activiteiten en routines aan de slag in Planner.

Planner voor leerlingen

De vraag ‘wat moet ik doen tegen…?’ is met Planner voor elke leerling meteen beantwoord. Een handig overzicht toont alle toekomstige taken en toetsen. Belangrijke opdrachten pin je vast zodat je ze niet vergeet. Ben je klaar met alle voorbereidingen van een opdracht? Vink ze dan in één klik af.

Planner als administratieve kalender

Vergaderingen plannen met de vakgroep of de ouderraad, collega’s uitnodigen voor een overlegmoment, verjaardagen tonen, schoolactiviteiten organiseren … het is een greep van de vele administratieve mogelijkheden in Planner.

Eenvoudig beheer

Uurroosters importeren vanuit je roosterpakket, eigen kleuren kiezen, samenwerken met anderen… het werkt allemaal eenvoudig zoals je dat van Smartschool mag verwachten.